14 Mayıs 2019
Anaokulu öğrencilerimiz “Spring Eco Fest” etkinlikleri için ekolojik evimizde aileleri ile bir araya geldiler. İngilizce ve Türkçe derslerini nasıl işlediklerini anne ve babalarına heyecanla sunan öğrencilerimiz […]
2 Mayıs 2019
Anaokulu 5 yaş öğrencilerimiz, “23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı” etkinlikleri kapsamında dünya genelinde oynanan geleneksel çocuk oyunlarını İngilizce derslerinde tanıma fırsatı buldular. Bu oyunlardan […]
23 Nisan 2019
“Dünyayı verelim çocuklara/ hiç değilse bir günlüğüne/ allı pullu bir balon gibi verelim oynasınlar/ oynasınlar türküler söyleyerek yıldızların arasında…” Ulu Önder’imiz Mustafa Kemal Atatürk; Türk milletinin […]
18 Nisan 2019
Anaokulu öğrencilerimizde bağımsız öğrenme ve eleştirel düşünme becerilerini geliştirmek için Bilim Atölyesi günleri düzenledik. Öğrencilerimiz, Yunan matematikçi Arşimet’in kaldıracı nasıl bulduğunu ve kaldıracın ne işe yaradığını […]
16 Nisan 2019
Portfolyo süreci; öğrencilerimizin etkin öğrenme ortamlarında bulundukları, güçlü yetenek ve becerilerini sergiledikleri bir değerlendirme yöntemidir. Anaokulu 4 yaş öğrencilerimiz “GEMS Kelebekler”, 5 yaş öğrencilerimiz “Dünya Ülkeleri” […]
11 Nisan 2019
Anaokulu 5 yaş öğrencilerimiz ilkokula hazırlık oryantasyon çalışmaları için okul kütüphanemizde yaratıcı okuma etkinliği gerçekleştirdi. Peter Reynolds’ın “Mış Gibi” adlı kitabı üzerine çalıştıkları etkinlikte yaratıcı drama, eleştirel […]
11 Nisan 2019
Anaokulu 5 yaş öğrencilerimiz “Ayın Ünlüsü” etkinliğinde sevilen sanatçı Barış Manço’yu yakından tanıma fırsatı buldular. Sanatın günlük yaşamlarının içinde var olmasını amaçlayan etkinlikte Barış Manço’nun müziği, […]
26 Mart 2019
Anaokulu 4 ve 5 yaş öğrencilerimiz Başakşehir İtfaiye Merkezini ziyaret ettiler. Yetkililerden yangın veya acil durumlarda itfaiyenin önemini dinleyip araçların nasıl kullanıldığı ve ne işe yaradığı […]
12 Mart 2019
Anaokulu 3, 4 ve 5 yaş grubu öğrencilerimizle Rahmi Koç Müzesi’ni ziyaret ettik. Öğrencilerimiz; araştırma, inceleme ve yaratıcı düşünme becerilerini geliştirme, teknolojik ürünlerin nasıl tasarlandıklarını daha […]
20 Şubat 2019
Okul öncesi dönemde çocuklar, nesnelerle olan ilişkileri aracılığıyla işlevsel bir sayı kavramı geliştirmeye başlarlar. Öğrencilerimiz de “100. Gün” çalışmasıyla sayıları ayırma, görme, bir önceki sayıyı okuma […]