Page 37 - TED BROSUR
P. 37

Laboratuvarlar  Laboratories


 Öğrencilerimizin akademik çalışma kültürüne hazırlanmaları ve   In our school, we are creating TUBITAK science projects to prepare our   Genom Lab. - Biology
 üretken olmaları ve bunun keyfine varmaları için okulumuzda   students for the academic working culture, making them productive
 TÜBİTAK bilim projeleri hazırlanmaktadır. Ayrıca öğrencilerimizin   as well as enjoying it. In addition to this, we are doing interdisciplinary   Biyoloji dersinin temel amacı çevre ile canlılar arasındaki   The  main aim of the  biology  class is  to bring  up individuals who
 bilimin bir bütün olduğunu hissedebilmeleri için BTEC programı   studies within the BTEC programme to make our students feel that   ilişkiyi anlamlandırabilen bireyler yetiştirmektir. Bu bilinçle   understand the meaning of the relationship between the environment
 kapsamında  disiplinler  arası  çalışmalar  yapılmaktadır.  science constitutes as a whole.  yetiştirilen öğrencilerimizin çevrelerine ve çevrelerinde yaşayan   and living things. With this consciousness, we aim to ensure that our
 Laboratuvarlarımız bu çalışmalarımızın merkezinde yer almaktadır.   canlılara duyarlı olabilmeleri, günümüz dünyasının popüler   students are aware of their environment and the living things within
                      sorunlarından çevre ve sağlık gibi alanlarda çözüm üretebilmeleri   their environment. They produce solutions in areas like the environment
 TED Research Lab. - Chemistry  hedeflemektedir.                                  and health which are among the serious problems of today’s world. 
                                                                                  According to this, we investigate the works of scientists who contributed
                      Bu doğrultuda derslerimizde, biyoloji bilimine katkıda bulunan   to the science of biology as well as ensuring that our students follow
 Kimya dersinin temel amacı; madde ve maddeyi oluşturan   The  main  aim  of  the  chemistry  class  is  to  bring  up  individuals  who   bilim insanlarının çalışmaları incelenmekte; öğrencilerimizin   the current and technological developments in science. With a
 bileşenleri, bunların genel özelliklerini ve farklarını tanıyan,   recognize the matters and the components that compose those matters,   bilimde yaşanan güncel, teknolojik gelişmeleri takip etmeleri   consciousness of  the  solution-oriented  and  sustainable  approaches
 bazı kimyasal maddelerin faydalı ve zararlı yönlerini bilen ve bu   their  general  characteristics  and  differences,  know  the  benefits  and   sağlanmakta; çevre sorunlarına karşı çözüm odaklı, sürdürülebilir   against the environmental problems, we are trying to increase the
 konuda bilimsel okur yazarlığa sahip bireyler yetiştirmektir. Bu   dangers of some chemical substances and acquire a scientific literacy   yaklaşımların farkında olarak bilimsel konuların zenginleştirdiği   curiosity and desire of our students for science with the classes and
 kazanımlara ulaşan öğrencilerimizin kimyasallardan kaynaklanan   about chemistry. We aim to ensure that our students, reaching these   dersler ve deneylerle öğrencilerimizin bilime olan merak ve   experiments enriched by the scientific subjects. We support this curiosity
 çevre ve sağlık problemlerine dair farkındalığa sahip olmaları,   achievements, have a consciousness about the environmental and   tutkuları artırılmaya çalışılmaktadır.   of our students with innovative works, research experiments, club works
 bunlara çözüm üretmeleri ve kimya kaynaklı yeni teknolojiler   health problems caused by the chemicals, produce solutions to these   and TUBITAK projects that are carried out in our school.
 geliştirmek üzere çalışmalar yapmaları hedeflenmektedir.  problems and conduct some studies for developing new chemistry-
 based technologies.                                                              The units selected in the BTEC classes relate the biology class with
 Bu amaçla, derslerimizde kimyanın sembolik dili, maddeyi                         other branches of science comprehensively. Our students have an
 oluşturan atomları, bunlardan oluşan bileşimleri, kavramın   According to this, we ensure that in chemistry classes they follow   opportunity to implement what they learn in BTEC classes and start to
 tarihsel süreçteki gelişimini ve farklı kimyasalların birleşiminden   the symbolical language of chemistry, atoms that create the matter,   gain professional competence in many subjects
 doğacak sonuçları teorik ve deneysel olarak takip etmeleri   compounds composed by them, the historical development of the
 sağlanmaktadır.   concept and the results of the compounds of different chemicals both in
 theory and with experiments.






































 36                                                                          37
   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42