Page 41 - TED BROSUR
P. 41
Beden Eğitimi Physical Education
ve Spor and Sports
“Beden eğitimi ve spor” dersleri ile öğrencilerimizin; evrensel In our “Physical Education and Sports” courses; our aim is to raise our
değerler ışığında, Atatürk ilke ve devrimlerine bağlı, milli değerlerin students as individuals who adopt Atatürk’s principles and revolutions
anlam ve önemini kavramış, çağdaş bilgileri aktarma yeteneğine in the light of universal values, grasp the meaning and importance
sahip, insani değerleri ve sosyal bütünleşmeyi centilmenlik (Fair- of national values, who are capable of transferring contemporary
Play) anlayışı doğrultusunda sağlamaya çalışan, etkinliklere istekle knowledge, and try to ensure human values and social integration in
katılmayı seçen ve hayat boyu kullanabilecekleri spor becerilerini line with the concept of fair-play, who choose to participate in Physical
kazanmış bireyler olarak yetiştirmeleri hedeflenmiştir. Education activities willingly and could use life-long sports skills as
individuals.
Beden eğitimi ve spor bölümünün temel esasları doğrultusunda In accordance with the basic principles of the Department of Physical
öğrencilerimizin zamanı verimli kullanan, ani karar alabilme Education and Sports, it is highly important for us that our students can
sorumluluğunu üstlenen, ekip çalışmaları ve dayanışmayı öğrenen, use time efficiently and that they become individuals who can have the
ilk yardım bilgilerini uygulayabilen sağlıklı ve dengeli bireyler responsibility to make last minute decisions, who learn team work and
olmaları bizler için büyük önem taşımaktadır. collaboration and apply first-aid.
Oyunları seçerken, oyunun çocuğa beden eğitimi ile beraber When choosing games for children we make sure that these games not
kazandıracağı bilişsel ve duyuşsal güç dikkate alınmaktadır. Bu just help children gain physical skills but also help them emotionally
anlayış çerçevesinde, fiziksel uygunluklarının gelişimi ve becerilerin and in their cognitive development. Within this framework our aim is
kazandırılmasının oyuna dayandırılması, oyun ve etkinliklerde to improve behaviours and other elements and for students to gain
beden gücünün farkına varıp neler yapabileceğini görerek özgüven confidence by noticing their physical strength, abilities and patience and
kazandırılması gibi unsurlar, geliştirmeyi hedeflediğimiz davranış seeing what they are capable of doing.
modellerinin oluşmasını sağlamaktadır.
40 41