Page 41 - TED BROSUR
P. 41

Beden Eğitimi  Physical Education


 ve Spor  and Sports



 “Beden eğitimi ve spor” dersleri ile öğrencilerimizin; evrensel   In our “Physical Education and Sports” courses; our aim is to raise our
 değerler ışığında, Atatürk ilke ve devrimlerine bağlı, milli değerlerin   students as individuals who adopt Atatürk’s principles and revolutions
 anlam ve önemini kavramış, çağdaş bilgileri aktarma yeteneğine   in the light of universal values, grasp the meaning and importance
 sahip, insani değerleri ve sosyal bütünleşmeyi centilmenlik (Fair-  of national values, who are capable of transferring contemporary
 Play) anlayışı doğrultusunda sağlamaya çalışan, etkinliklere istekle   knowledge, and try to ensure human values and social integration in
 katılmayı seçen ve hayat boyu kullanabilecekleri spor becerilerini   line with the concept of fair-play, who choose to participate in Physical
 kazanmış bireyler olarak yetiştirmeleri hedeflenmiştir.   Education activities willingly and could use life-long sports skills as
 individuals.

 Beden eğitimi ve spor bölümünün temel esasları doğrultusunda   In accordance with the basic principles of the Department of Physical
 öğrencilerimizin zamanı verimli kullanan, ani karar alabilme   Education and Sports, it is highly important for us that our students can
 sorumluluğunu üstlenen, ekip çalışmaları ve dayanışmayı öğrenen,   use time efficiently and that they become individuals who can have the
 ilk yardım bilgilerini uygulayabilen sağlıklı ve dengeli bireyler   responsibility to make last minute decisions, who learn team work and
 olmaları bizler için büyük önem taşımaktadır.   collaboration and  apply first-aid.

 Oyunları seçerken, oyunun çocuğa beden eğitimi ile beraber   When choosing games for children we make sure that these games not
 kazandıracağı  bilişsel  ve  duyuşsal  güç  dikkate  alınmaktadır.  Bu   just help children gain physical skills but also help them emotionally
 anlayış çerçevesinde, fiziksel uygunluklarının gelişimi ve becerilerin   and in their cognitive development. Within this framework our aim is
 kazandırılmasının oyuna dayandırılması, oyun ve etkinliklerde   to improve behaviours and other elements and for students to gain
 beden gücünün farkına varıp neler yapabileceğini görerek özgüven   confidence by noticing their physical strength, abilities and patience and
 kazandırılması gibi unsurlar, geliştirmeyi hedeflediğimiz davranış   seeing what they are capable of doing.
 modellerinin oluşmasını sağlamaktadır.




























 40                                                                          41
   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46