Page 101 - TED BROSUR
P. 101
Ortaokul İngilizce TED Atakent
Secondary School English
Eğitim Programı Education Program
Türk Eğitim Derneği Okulları’nın en önemli misyonlarından biri TED Atakent College English program has been developed by the Turkish
olan Yabancı Dil Eğitimi, TED Atakent Kolejinde küreselleşen Education Association and TED Ankara College. Grade 5 is considered
dünyanın gereksinimleri doğrultusunda, 21.yy becerileri ile as a preparatory class and an intensive program is applied. With this
donatılmış, yenilikçi bir eğitim programına sahiptir. Avrupa Dil application, the students who need support when starting English
Portfolyosu’na uygun hedeflerle özgün olarak hazırlanmış İngilizce in secondary school are assisted. According to our English program
Eğitim Programımızın temel amacı; dünya standartlarında bir dil prepared in line with the Common European Framework of Reference
yetkinliğine sahip, sözel ve bilişsel becerilere hâkim, ulusal ve for Languages (CEFR), it is aimed for our 5th grade students to reach
uluslararası platformlarda kendilerini en iyi şekilde ifade edebilen, the level of A2.1, A2.2 for our 6th grade students, B1.1 for our 7th grade
küresel sorunlara duyarlı ve farkındalığı yüksek, eleştirel ve analitik students and TOEFL Junior B1.2 for our 8th grade students.
düşünebilen, tüm bu becerileri sadece öğrenme ortamında değil,
hayat boyu uygulayabilen bireyler yetiştirmektir At the end of the year, our students can take the exams organized
by the University of Cambridge and document their success with an
internationally recognized certificate.
Avrupa Dil Ortak Ölçütleri (CEFR) doğrultusunda hazırlanan Additional studies are carried out in all class levels, both individually
İngilizce programımıza göre 5. sınıf öğrencilerimizin A2.1, and in groups. In addition, assessment exams are held at all levels and
6.sınıf öğrencilerimizin A2.2, 7. sınıf öğrencilerimizin B1.1, 8. the results are shared with parents and students. If missing objectives
sınıf öğrencilerimizin TOEFL Junior B1.2 seviyesine ulaşması are resultingly identified, then plans are made to ensure their success.
hedeflenmektedir.
Interdisciplinary Studies in Middle School
Disiplinler Arası Çalışmalar Through our intensive language (dual language) program at all levels,
Okul öncesinden itibaren her seviyede uyguladığımız yoğun our students carry out activities that will form the basis of the four
programımız ve “Dual Language” Programı ile öğrencilerimizle bu basic learning areas.
dört temel öğrenme alanına temel oluşturacak etkinlik ve çalışmalar Therefore, the course materials used at all levels are selected according
uygulanmaktadır. Ortaokulda tüm seviyelerde kullanılan ders to the principle of Life Long Learning which activates critical thinking
materyalleri, eleştirel düşünme becerilerini harekete geçiren (Long skills.
Life Learning) “Hayat Boyu Öğrenme” prensibine göre seçilmektedir. In our grade 5 classes we teach through interdisciplinary. The course
Disiplinler arası müfredat uyguladığımız 5.sınıf İngilizce derslerinde books aim to teach language that consists of unique objectives for
de bu doğrultuda içeriğe sahip kitaplarımızda disiplinler arası each lesson. When teaching our goal is for students to (experience/
kazanımlar yer almaktadır. İnteraktif dersler, deney, gözlem, experiment),observe, research and produce.
araştırma ve ürün oluşturmaya yönelik işlenmektedir.
Our Methods
Our main approach is to create a classroom environment where students
Yöntemlerimiz can learn the language best, based on modern teaching methods and
Temel yaklaşımımız, öğrencilerimizin yabancı dili en iyi şekilde differentiated instruction models that take into account individual
öğrenebilecekleri, modern öğretim metotlarına ve bireysel differences. Meaningful and effective classroom environment attracts
farklılıkları dikkate alan farklılaştırılmış eğitim modellerine dayanan, students’ interest and makes them enjoy the language they learn.
anlamlı, etkili, öğrencilerin ilgisini çekecek ve onlara öğrenecekleri
yabancı dili sevdirecek bir sınıf ortamı yaratmaktır.
100 101