Page 98 - TED BROSUR
P. 98

Çift Dilli Eğitim Programı (Dual Language Program)         Dual Language Program
                     Çift Dilli Eğitim programında, öğrencilerin ana dillerinde gördüğü   The primary objective of the “Dual Language Program” is to provide
                     konuların İngilizce terminolojisini öğretmek ve öğretilen kavramları   an environment where learners will express themselves in both their
                     pekiştirerek öğrencilerimize ikinci dilde bir güven duygusu   native and second foreign language. The Dual Language Program
                     yaratmak amaçlanmaktadır. “Çift Dilli Program”ın en temel hedefi   has considerable significance as the foundation for English learning
                     ise öğrencilerin her iki dilde kendilerini ifade edecekleri bir ortam   as students are exposed  to the  same themes and concepts in both                TED Özel Atakent İlkokulu genel amaç ve ilkeleri doğrultusunda,   In line with the general aims and principles of TED Atakent Primary
                     sağlamaktır.                                               languages, one complementing as well as reinforcing the other.                                yabancı dil derslerinde hedeflerimiz, öğrencilerimize birçok beceriyi   School, our objective in foreign language lessons is to make sure our
                                                                                                                                                                              kazandırmaktır.                                            students acquire a variety of skills. We aim to equip students who will:
                                                                                As part of our “Dual Language Program”, 1st-grade students are taught                         • Kendini İngilizce ifade edebilen,                        • Express themselves in English,
                     Programımız kapsamında; 1. sınıflarımızda öğrencilerimiz çift dilli   by both their homeroom and English teachers. In our classes, the                   • İngilizce okumaktan ve araştırmaktan zevk alan,
                     programda tüm günü sınıf öğretmenleri ve İngilizce öğretmenleriyle   English curriculum is taught in parallel with other disciplines. Within             • İngilizce bilgisini başka dersler ve alanlarda da kullanabilen,   • Enjoy reading and researching in English,
                     birlikte geçirmektedir. İngilizce yıllık ders programı, ilkokul   the program; there are Social Science and Mathematics lessons for 1st                  • Ulusal ve uluslararası sınavlarda yüksek başarı gösteren,  • Use the knowledge of English in other courses and fields,
                     matematik, fen bilgisi ve hayat bilgisi ders programları ile paralel   and 2nd grades and Mathematics and Science lessons for 3rd and 4th                • Eleştirel ve yaratıcı düşünme becerilerine sahip,        • Achieve high success in national and international examinations,
                     işlenir. “Çift Dilli Eğitim Programı” kapsamında; 1 ve 2. sınıflarımızda   grades. The program aims for students to grow up as an ideal global           • Yenilikçi, girişimci ve yaratıcı bireylerin yetiştirilmesi, Türk Eğitim   • Have critical and creative thinking skills,
                     hayat bilgisi ve matematik; 2 ve 3. sınıflarımızda matematik ve   citizen.                                                                               Derneği Okullarının başlıca hedefleri arasındadır.         • Become innovative, creative as well as an entrepreneur individual.
                     fen bilgisi olmak üzere derslerimiz sınıf öğretmenleri ile iş birliği
                     içerisinde yürütülmektedir. Bu program, öğrencilerimizin ideal bir   In our ıntergrated program the subjects covered in the Turkish                      Okulumuzda öğretilen yabancı dillerin ölçme ve değerlendirilmesi   Measurement and evaluation of foreign languages taught in our school
                     dünya vatandaşı olarak yetişmelerine fırsat tanıyacaktır.    curriculum under the CLIL curriculum are also taught in English                             de çok önemlidir. Bu nedenle düzenli olarak quiz, proje sunumları ve   is also key. For this reason, regular quizzes, project presentations and
                                                                                by experienced English teachers. The aim of the program, which is                             dört beceriyi (okuma-yazma-dinleme-konuşma) kapsayan sınavlar   exams covering four skills (reading-writing-listening-speaking) are
                     Alanında uzman Türk ve yabancı öğretmenlerimiz tarafından   run concurrently with the mother tongue, is to increase language                             yapılmaktadır.  Sınav  sonuçları  analiz edilerek,  öğrencilerimize   administered. The results of the exams are analyzed and additional
                     uygulanan yabancı dil programımız dinleme, konuşma, okuma   awareness of our students, giving them the opportunity to gain cultural                      ihtiyaç doğrultusunda, gerek bireysel gerekse küçük gruplar halinde   studies with remedial classes are carried out for our students both
                     ve yazma gibi temel becerilerin yanı sıra eleştirel ve yaratıcı   awareness. These lessons are also supported by interactive activities to               ek çalışmalar yapılmaktadır. Bu sınavlara ek olarak, akademik yılın   individually and in small groups. In addition to these examinations, at
                                                                                ensure that learning is retained.
                     düşünme becerilerini de kazandırmaya yöneliktir.  Şarkı, İngilizce                                                                                       sonunda öğrencilerimiz uluslararası geçerliliği olan  University  of   the end of the academic year, our students will have the opportunity
                                                                                                                                                                              Cambridge – Young Learners English (YLE) sınavlarına girerek, dil
                     drama, Laterna gibi çeşitli etkinliklerle zenginleştirilen İngilizce   Our English curriculum is based on student-centered and process-                  seviyelerini belgeme imkânı bulmaktadır.                   to take the internationally recognized University of Cambridge - Young
                     programımızla, öğrencilerimize sadece İngilizceyi eğlenerek ve   oriented approaches to enable learners to become aware of their                                                                                    Learners English (YLE) exams and document their language level.
                     yaşayarak öğrenme imkânı değil; farklı kültürleri tanıma fırsatı ve   learning abilities and potential. It is prepared in accordance with the            Her akademik yılın sonunda, öğrencilerimiz yıl içinde öğrendikleri
                     hayat boyu sürecek yabancı dil öğrenme isteği de kazandırılmaktadır.  basic principles of Brain-Based Learning and Multiple Intelligence                 bilgilerden ve sınıf içinde yaptıkları ürünlerden oluşan kişisel   At the end of each academic year, our students present their personal
                                                                                theory.  With  the  development  of  listening,  speaking,  reading  and                      portfolyo dosyalarını velilerimize sunmaktadır. Birinci sınıf   portfolio files revealing the skills that they have obtained during the
                     Öğrencilerimize sahip olmaları hedeflenen bu becerilerin   writing skills integrated with critical thinking skills as well as                            öğrencilerimiz portfolyo sunumlarının yanı sıra yıl boyunca   year and the projects they have made in class. In addition to portfolio
                     kazandırılmasına ek olarak; kendine güvenen, geniş bakış açısına   grammatical structures and vocabulary knowledge, our students are                     öğretmenleri yardımıyla hazırladıkları tiyatro oyunlarını sergileyerek,   presentations, our first-year students will have the opportunity  to
                     sahip, bağımsız düşünebilen, çevreye, doğaya ve insana duyarlı,   equipped to thrive in the present-day world where communication is                     yabancı dili aktif bir şekilde kullandıklarını sunma imkanına sahip   demonstrate their active use of the foreign language by exhibiting
                     dünya  ile  uyum  içinde  hareket  eden  bireyler  yetiştirme  konuları   the most important tool.                                                       olmaktadır.                                                drama shows prepared throughout the year with the help of their
                     üzerinde de önemle durulmaktadır.                                                                                                                                                                                   teachers.
                                                                                                                                                                              TED Atakent Koleji Yabancı Diller Bölümü, öğrencilerinin İngilizcenin   TED Atakent College Foreign Languages Department  aims to enable
                                                                                                                                                                              yanı sıra diğer dilleri de aktif bir şekilde kullanmalarını ve bu dillere   students to actively use other languages as well as English and gain
                                                                                                                                                                              ait kültürel farkındalık ve hoşgörü kazanmalarını hedeflemektedir.  cultural awareness and command of these languages.



                                                                       TED Atakent Koleji Yabancı Diller Bölümü;

                                                                       öğrencilerimizin İngilizcenin yanı sıra diğer

                                                                       dilleri de aktif bir şekilde kullanmasını ve
                                                                       bu dillere ait kültürel farkındalık ve hoşgörü

                                                                       oluşturmasını hedefler.






                                                                             98                                                                                                                                                       99
   93   94   95   96   97   98   99   100   101   102   103