Page 99 - TED BROSUR
P. 99

Çift Dilli Eğitim Programı (Dual Language Program)  Dual Language Program
 Çift Dilli Eğitim programında, öğrencilerin ana dillerinde gördüğü   The primary objective of the “Dual Language Program” is to provide
 konuların İngilizce terminolojisini öğretmek ve öğretilen kavramları   an environment where learners will express themselves in both their
 pekiştirerek öğrencilerimize ikinci dilde bir güven duygusu   native and second foreign language. The Dual Language Program
 yaratmak amaçlanmaktadır. “Çift Dilli Program”ın en temel hedefi   has considerable significance as the foundation for English learning
 ise öğrencilerin her iki dilde kendilerini ifade edecekleri bir ortam   as students are exposed  to the  same themes and concepts in both   TED Özel Atakent İlkokulu genel amaç ve ilkeleri doğrultusunda,   In line with the general aims and principles of TED Atakent Primary
 sağlamaktır.   languages, one complementing as well as reinforcing the other.  yabancı dil derslerinde hedeflerimiz, öğrencilerimize birçok beceriyi   School, our objective in foreign language lessons is to make sure our
                     kazandırmaktır.                                            students acquire a variety of skills. We aim to equip students who will:
 As part of our “Dual Language Program”, 1st-grade students are taught   • Kendini İngilizce ifade edebilen,  • Express themselves in English,
 Programımız kapsamında; 1. sınıflarımızda öğrencilerimiz çift dilli   by both their homeroom and English teachers. In our classes, the   • İngilizce okumaktan ve araştırmaktan zevk alan,
 programda tüm günü sınıf öğretmenleri ve İngilizce öğretmenleriyle   English curriculum is taught in parallel with other disciplines. Within   • İngilizce bilgisini başka dersler ve alanlarda da kullanabilen,   • Enjoy reading and researching in English,
 birlikte geçirmektedir. İngilizce yıllık ders programı, ilkokul   the program; there are Social Science and Mathematics lessons for 1st   • Ulusal ve uluslararası sınavlarda yüksek başarı gösteren,  • Use the knowledge of English in other courses and fields,
 matematik, fen bilgisi ve hayat bilgisi ders programları ile paralel   and 2nd grades and Mathematics and Science lessons for 3rd and 4th   • Eleştirel ve yaratıcı düşünme becerilerine sahip,  • Achieve high success in national and international examinations,
 işlenir. “Çift Dilli Eğitim Programı” kapsamında; 1 ve 2. sınıflarımızda   grades. The program aims for students to grow up as an ideal global   • Yenilikçi, girişimci ve yaratıcı bireylerin yetiştirilmesi, Türk Eğitim   • Have critical and creative thinking skills,
 hayat bilgisi ve matematik; 2 ve 3. sınıflarımızda matematik ve   citizen.   Derneği Okullarının başlıca hedefleri arasındadır.  • Become innovative, creative as well as an entrepreneur individual.
 fen bilgisi olmak üzere derslerimiz sınıf öğretmenleri ile iş birliği
 içerisinde yürütülmektedir. Bu program, öğrencilerimizin ideal bir   In our ıntergrated program the subjects covered in the Turkish   Okulumuzda öğretilen yabancı dillerin ölçme ve değerlendirilmesi   Measurement and evaluation of foreign languages taught in our school
 dünya vatandaşı olarak yetişmelerine fırsat tanıyacaktır.    curriculum under the CLIL curriculum are also taught in English   de çok önemlidir. Bu nedenle düzenli olarak quiz, proje sunumları ve   is also key. For this reason, regular quizzes, project presentations and
 by experienced English teachers. The aim of the program, which is   dört beceriyi (okuma-yazma-dinleme-konuşma) kapsayan sınavlar   exams covering four skills (reading-writing-listening-speaking) are
 Alanında uzman Türk ve yabancı öğretmenlerimiz tarafından   run concurrently with the mother tongue, is to increase language   yapılmaktadır.  Sınav  sonuçları  analiz edilerek,  öğrencilerimize   administered. The results of the exams are analyzed and additional
 uygulanan yabancı dil programımız dinleme, konuşma, okuma   awareness of our students, giving them the opportunity to gain cultural   ihtiyaç doğrultusunda, gerek bireysel gerekse küçük gruplar halinde   studies with remedial classes are carried out for our students both
 ve yazma gibi temel becerilerin yanı sıra eleştirel ve yaratıcı   awareness. These lessons are also supported by interactive activities to   ek çalışmalar yapılmaktadır. Bu sınavlara ek olarak, akademik yılın   individually and in small groups. In addition to these examinations, at
 ensure that learning is retained.
 düşünme becerilerini de kazandırmaya yöneliktir.  Şarkı, İngilizce   sonunda öğrencilerimiz uluslararası geçerliliği olan  University  of   the end of the academic year, our students will have the opportunity
                     Cambridge – Young Learners English (YLE) sınavlarına girerek, dil
 drama, Laterna gibi çeşitli etkinliklerle zenginleştirilen İngilizce   Our English curriculum is based on student-centered and process-  seviyelerini belgeme imkânı bulmaktadır.  to take the internationally recognized University of Cambridge - Young
 programımızla, öğrencilerimize sadece İngilizceyi eğlenerek ve   oriented approaches to enable learners to become aware of their   Learners English (YLE) exams and document their language level.
 yaşayarak öğrenme imkânı değil; farklı kültürleri tanıma fırsatı ve   learning abilities and potential. It is prepared in accordance with the   Her akademik yılın sonunda, öğrencilerimiz yıl içinde öğrendikleri
 hayat boyu sürecek yabancı dil öğrenme isteği de kazandırılmaktadır.  basic principles of Brain-Based Learning and Multiple Intelligence   bilgilerden ve sınıf içinde yaptıkları ürünlerden oluşan kişisel   At the end of each academic year, our students present their personal
 theory.  With  the  development  of  listening,  speaking,  reading  and   portfolyo dosyalarını velilerimize sunmaktadır. Birinci sınıf   portfolio files revealing the skills that they have obtained during the
 Öğrencilerimize sahip olmaları hedeflenen bu becerilerin   writing skills integrated with critical thinking skills as well as   öğrencilerimiz portfolyo sunumlarının yanı sıra yıl boyunca   year and the projects they have made in class. In addition to portfolio
 kazandırılmasına ek olarak; kendine güvenen, geniş bakış açısına   grammatical structures and vocabulary knowledge, our students are   öğretmenleri yardımıyla hazırladıkları tiyatro oyunlarını sergileyerek,   presentations, our first-year students will have the opportunity  to
 sahip, bağımsız düşünebilen, çevreye, doğaya ve insana duyarlı,   equipped to thrive in the present-day world where communication is   yabancı dili aktif bir şekilde kullandıklarını sunma imkanına sahip   demonstrate their active use of the foreign language by exhibiting
 dünya  ile  uyum  içinde  hareket  eden  bireyler  yetiştirme  konuları   the most important tool.  olmaktadır.  drama shows prepared throughout the year with the help of their
 üzerinde de önemle durulmaktadır.                                              teachers.
                     TED Atakent Koleji Yabancı Diller Bölümü, öğrencilerinin İngilizcenin   TED Atakent College Foreign Languages Department  aims to enable
                     yanı sıra diğer dilleri de aktif bir şekilde kullanmalarını ve bu dillere   students to actively use other languages as well as English and gain
                     ait kültürel farkındalık ve hoşgörü kazanmalarını hedeflemektedir.  cultural awareness and command of these languages.



 TED Atakent Koleji Yabancı Diller Bölümü;

 öğrencilerimizin İngilizcenin yanı sıra diğer

 dilleri de aktif bir şekilde kullanmasını ve
 bu dillere ait kültürel farkındalık ve hoşgörü

 oluşturmasını hedefler.






 98                                                                          99
   94   95   96   97   98   99   100   101   102   103   104