Page 72 - TED BROSUR
P. 72
İLKOKUL / PRIMARY
Öğrencilerimizin okulda
kendilerini güvende, değerli ve özel
hissetmeleri öğrenmenin ilk
ve büyük bir adımı olarak
değerlendirilmektedir.
Tam Öğrenme Modeli Mastery Learning Model
Öğrencilerimizin:
• Öğrenmeye olan ilgilerini ve başarılı olmaya olan inançlarını artırarak, In this model our aims are to
• Ön öğrenmelerindeki eksiklerini tamamlayarak, • Increase our students’ interest in learning and their belief in success
• Öğrenme için gerekli zamanı sağlayarak, • Complete the deficiencies in pre-learning
• Öğrenme ortamlarının niteliğini öğrencilerimizin ihtiyaçları yönünde tasarlayarak, • Provide the necessary time for learning
öğrenme düzeylerindeki farkı en aza indirgemektir. • Design the quality of learning environments in terms of the needs of our students by
minimizing the difference in their learning levels.
Eğitim öğretim sürecinin planlanmasında:
• Öğrencilerimizin ilgi ve ihtiyaçları doğrultusunda tasarladığımız Planning the education process:
programlar, öğrencilerin derslerine ve okula karşı olumlu tutum geliştirirken; • The programs designed in line with the interests and needs of our students enable
başarabilmeye olan inançlarının desteklenmesiyle güçlü bir akademik benlik them to develop a positive attitude towards their lessons and school. Additionally,
algısı geliştirmeleri de sağlanmaktadır. these programs develop a strong academic self-perception by supporting their belief
• Öğrencilerimizin okulda kendilerini güvende, değerli ve özel hissetmeleri in success.
öğrenmenin ilk ve büyük bir adımı olarak değerlendirilmektedir. • Making students feel safe, valuable and special at school is considered as the first
• Öğrencilerimizin öğrenmelerinde büyük önem taşıyan ön öğrenmelerin and big step of learning.
tespiti, sürecin bu verilere dayanarak yapılandırılması sağlanır. • Determining our students pre-learning journey, which has great importance in the
learning process of our students, is ensured based on this data.
Geliştirilen program doğrultusunda ve öğrenci In accordance with the developed program and students’
özellikleri göz önüne alınarak tasarlanan characteristics, whatever the methods and techniques used
ders içeriklerinde kullanılan yöntem-teknik in the designed course content, the following statements
her ne olursa olsun öğrencilerin: below are taken into account:
• Active participation to lessons,
• Derse etkin katılımı, • Active participation to group activities and support for friends’ learning process,
• Grup çalışmalarında aktif olması, arkadaşlarının öğrenmesini desteklemesi, • Raising individual awareness of positive acquisitions in the learning process,
• Öğrenme sürecindeki olumlu edinimlere yönelik bireysel farkındalığının • In due course of education, through assessment and evaluation tools, giving
artırılması, feedbacks about their learning levels and activity products,
• Eğitim öğretim süreci, düzeye uygun ölçme- değerlendirme araçları ile • Supporting students in accordance with their needs according to the evaluation
öğrenme düzeyleri ve etkinlik ürünleri ile ilgili geri bildirim verilmesi, results,
• Değerlendirme sonuçlarına göre öğrencilerin ihtiyaçlarına uygun olarak • Providing the appropriate time for learning situations.
desteklenmesi,
• Öğrenmeleri için gerekli olan zamanın sağlanması dikkate alınmaktadır.
72 73