Page 79 - TED BROSUR
P. 79

ORTAOKUL / MIDDLE
















 Matematik  Maths



 Matematik dersinin temel amacı öğrencilerimizin dört işlem   The main objective of the mathematics course is to make our students
 yapma dışında akıl yürütme, sorgulama, araştırma yapabilme,   become mathematical literate with the ability to do reasoning,
 problem çözme ve benzeri becerilerle matematik okuryazarı   questioning, researching, problem solving and similar skills, besides
 olmasıdır.  Çünkü  biliyoruz  ki  matematik  okuryazarlığı  insana   doing four operations. Maths literacy enables us to practice relations
 günlük yaşam ile ilişkili uygulamaları yapabilmesini, günlük hayat   in daily life, to provide critical analysis and problem solving in daily
 içinde problem çözme becerisini sağlamaktadır.   life situations.

 For our students, the courses are programmed with the following aims;
 Bu amaçla öğrencilerimize;  • Achieving the right results through reasoning
 • Usavurma yoluyla doğru sonuçlara ulaşabilme,  • Solving a problem by finding basic relationships
 • Temel ilişkileri bularak bir problemi çözümleyebilme,  • Original thinking and researching
 • Özgün düşünebilme ve araştırabilme,  • Generalizing specific concepts
 • Özel kavramları kesin olarak genelleyebilme,  • Developing a habit of identifying a task in a system and logic.
 • Bir görevi sistematik olarak ve mantıksal bir biçimde tanımlama
 alışkanlığı geliştirmeyi hedefleyen dersler programlanmaktadır.  Mathematics is a common tool for thought, universal language and
 culture. From this perspective, students are encouraged to take part
 Matematik insanların ortak düşünce aracı, evrensel bir dil ve   in national and international mathematics competitions. Additionally,
 kültürdür.  Bu  bakış açısıyla  ulusal  ve  uluslararası  matematik   our school hosts “Kanguru Mathematics Exams” every year.
 yarışmalarına öğrencilerin katılımları teşvik edilmekte ve
 okulumuz her sene “Kanguru Matematik Sınavı”na ev sahipliği
 yapmaktadır.







              Bireylerin matematik okuryazarı olmada,

              matematiği kullanmada, nicel fikirlerini
              destekleme ve göstermede kendi becerilerine

              güven duymaya ihtiyaçları vardır.
















 78                                                                          79
   74   75   76   77   78   79   80   81   82   83   84