Page 57 - TED BROSUR
P. 57

TED Özel Atakent Anaokulunda öğrencilerin
                                                                     tüm alanlardaki gelişimlerini zengin öğrenme
                                                                     ortamlarıyla daha üst düzeye çıkarmak hedefi ile


                                                                     hareket edilmektedir.






 Neden


 TED Özel Atakent  Why
 TED Atakent College
 Anaokulu?  Kindergarten?



 TED Özel Atakent Koleji Anaokolu Okul Öncesi Eğitim Programı   TED Atakent College Kindergarten Education Program is created based
 MEB Okul Öncesi Programı temel alınarak hazırlanmış olup çeşitli   on the Ministry of Turkish Education (MEB) Primary School Program, and
 program,  yaklaşım  ve  modellerden  de  yararlanılarak  eklektik  bir   was prepared in an eclectic structure by embracing various programs,
 yapıda geliştirilmiştir. Toplumumuzun yapısı ve kültürel değerler   approaches, and models. Early childhood education programs such as
 doğrultusunda 21.yüzyılın gereksinim duyduğu bireyleri yetiştirmek   Montessori, Reggio Emilia, High Scope, Head Start, and GEMS have been
 amacıyla;  High Scope, Montessori, Reggio Emilia, GEMS gibi okul   included in line with the structural and cultural values of our society in
 öncesi döneme yönelik program yaklaşımlarına yer verilmiştir.  order to educate individuals as 21st century’s needs.

 Programın temelini çocukların gelişimsel özellikleri oluşturmaktadır.   Our program is structured around the developmental characteristics of
 TED Özel Atakent Koleji Anaokulunda öğrencilerin tüm alanlardaki   the children. At TED Atakent College Kindergarten, our goal is to bring a
 gelişimlerini zengin öğrenme ortamlarıyla daha üst düzeye çıkarmak   rich and diversified learning environment to our young learners. We aim
 hedefi ile hareket edilmektedir. Öğrencilerin bilişsel, sosyal-duygusal,   to support our students in every field of development (cognitive, social-
 dil, psiko-motor, öz bakım alanlarında desteklenmeleri sağlanırken   emotional, language, psycho-motor, self-care) while simultaneously
 aynı zamanda öğrenme, merak ve duyularının araştırma, sorgulama,   developing learning, curiosity and senses, research-questioning and
 problem çözme becerilerinin geliştirilmesi hedeflenmektedir.  problem- solving skills.



























 56                                                                          57
   52   53   54   55   56   57   58   59   60   61   62