Page 61 - TED BROSUR
P. 61
Matematik Çalışmaları Mathematical Studies
Matematiksel sorgulama gibi akademik becerileri geliştirmek amacı These activities are applied to develop academic skills such as
ile uygulanan etkinliklerdir. Sayıları tanıma ve anlama, örüntüler, mathematical inquiry. Activities to improve mathematical skills include
ölçüm ve ölçüm araçları, ilişki kurma, birebir ve belirlenen kriterlere the following studies: Recognition and understanding of numbers,
göre eşleştirme, sınıflandırma, parça-bütün ilişkilendirme, grupları patterns, measurement and measurement tools, synthesizing, one-
ve sembolleri ilişkilendirme, sıralama ve sayma, karşılaştırma ve to-one and matching criteria, classification, part-whole association,
groups and symbols, sorting and counting, comparison and addition-
toplama-çıkarma gibi matematiksel becerileri içeren çalışmaları subtraction.
kapsamaktadır.
Field Trips
Alan Gezileri These include activities such as research, observation, problem solving,
Öğrencilerin eğitim programındaki kazanımlara ulaşabilmeleri için social skill acquisition, learning of community rules, visits to museums,
araştırma, gözlem yapma, problem çözme, sosyal beceri kazanma, exhibition halls and art galleries, and close environment studies in order
toplum kurallarını öğrenme amaçları ile doğa gezi ve gözlemleri, to enable students to reach the gains in the education program.
müzeler, sergi salonları ve sanat galerilerine ziyaretler ve yakın çevre
incelemelerini kapsayan etkinliklerdir. Portfolio Presentation
Student studies are collected in ‘Student Progress Files’ (Portfolio) in
Portfolyo Sunumu age groups 4 and 5; and they are presented to the parents once a term.
Öğrenci çalışmaları 4 ve 5 yaş gruplarında Öğrenci Gelişim Portfolio studies aim to reinforce the students’ presentation skills, to
Dosyaları’nda toplanarak, dönemde birer kez olmak üzere velilere have comprehensive knowledge about the subject they present and to
sunulmaktadır. Portfolyo çalışmaları ile hedeflenen; öğrencilerin support their self-confidence.
sunum becerilerini kazanmaları, sunum yaptıkları konu hakkında
kapsamlı bilgiye sahip olmaları ve özgüvenlerinin desteklenmesidir. School Readiness from Kindergarten to Primary School
In order to have a successful transition and orientation to primary
İlkokula Hazırlık Çalışmaları school, the library, primary school playgrounds and workshops in the
Öğrencilerin ilkokula oryantasyon sürecini kolaylaştırmak primary school building are visited at various times. Extended site visits Portfolyo çalışmaları ile öğrencilerin sunum
amacıyla, İlkokul binasının içinde bulunan kütüphane, ilkokul to the classes and first-grade students are held and joint programs are
oyun alanları, atölyeler belirlenen zamanlar da kullanılmakta, frequently organized on weekdays. Primary school 1st grade students becerilerini kazanmaları, sunum yaptıkları
1. sınıflara ziyaretlerde bulunulmakta, bazı özel günlerde ortak are invited to age 5 groups in certain periods to offer them a time to konu hakkında kapsamlı bilgiye sahip olmaları
practice and role play essential social skills. Reading the books and
programlar düzenlenmektedir. İkinci dönem 5 yaş sınıflarında sharing their experiences is a key factor for the smooth and happy
mola saati uygulamalarına geçilmektedir. İlkokul 1. sınıf öğrencileri transition of our students’ to primary school . In the second semester, ve özgüvenlerinin desteklenmesi hedeflenir.
belli periyotlarda 5 yaş gruplarına davet edilmektedir. Getirdikleri regularly scheduled recess are put into practice for 5-year-old pupils.
kitapları okumaları, deneyimlerini paylaşmaları öğrencilerimizin Through play at recess, children learn valuable communication skills,
ilkokula geçiş sürecini olumlu yönde desteklemektedir. including negotiation, cooperation, sharing and problem solving as
well as coping skills, such as perseverance and self-control.
60 61