Page 60 - TED BROSUR
P. 60

Matematik Çalışmaları                                       Mathematical Studies
                     Matematiksel sorgulama gibi akademik becerileri geliştirmek amacı   These activities are applied to develop academic skills such as
                     ile uygulanan etkinliklerdir. Sayıları tanıma ve anlama, örüntüler,   mathematical inquiry. Activities to improve mathematical skills include
                     ölçüm ve ölçüm araçları, ilişki kurma, birebir ve belirlenen kriterlere   the following studies: Recognition and understanding of numbers,
                     göre eşleştirme, sınıflandırma, parça-bütün ilişkilendirme, grupları   patterns, measurement and measurement tools, synthesizing, one-
                     ve  sembolleri  ilişkilendirme,  sıralama  ve  sayma,  karşılaştırma  ve   to-one and matching criteria, classification, part-whole association,
                                                                                 groups and symbols, sorting and counting, comparison and addition-
                     toplama-çıkarma gibi matematiksel becerileri içeren çalışmaları   subtraction.
                     kapsamaktadır.

                                                                                 Field Trips
                     Alan Gezileri                                               These include activities such as research, observation, problem solving,
                     Öğrencilerin eğitim programındaki kazanımlara ulaşabilmeleri için   social skill acquisition, learning of community rules, visits to museums,
                     araştırma, gözlem yapma, problem çözme, sosyal beceri kazanma,   exhibition halls and art galleries, and close environment studies in order
                     toplum kurallarını öğrenme amaçları ile doğa gezi ve gözlemleri,   to enable students to reach the gains in the education program.
                     müzeler, sergi salonları ve sanat galerilerine ziyaretler ve yakın çevre
                     incelemelerini kapsayan etkinliklerdir.                     Portfolio Presentation

                                                                                 Student studies are collected in ‘Student Progress Files’ (Portfolio) in
                     Portfolyo Sunumu                                            age groups 4 and 5; and they are presented to the parents once a term.
                     Öğrenci çalışmaları 4  ve 5 yaş  gruplarında  Öğrenci Gelişim   Portfolio studies aim to reinforce the students’ presentation skills, to
                     Dosyaları’nda toplanarak, dönemde birer kez olmak üzere velilere   have comprehensive knowledge about the subject they present and to
                     sunulmaktadır. Portfolyo çalışmaları ile hedeflenen; öğrencilerin   support their self-confidence.
                     sunum becerilerini kazanmaları, sunum yaptıkları konu hakkında
                     kapsamlı bilgiye sahip olmaları ve özgüvenlerinin desteklenmesidir.  School Readiness from Kindergarten to Primary School
                                                                                 In order to have a successful transition and orientation to primary
                     İlkokula Hazırlık Çalışmaları                               school, the library, primary school playgrounds and workshops in the
                     Öğrencilerin  ilkokula  oryantasyon  sürecini  kolaylaştırmak  primary school building are visited at various times. Extended site visits          Portfolyo çalışmaları ile öğrencilerin sunum
                     amacıyla, İlkokul binasının içinde bulunan kütüphane, ilkokul   to the classes and first-grade students are held and joint programs are
                     oyun alanları, atölyeler belirlenen zamanlar da kullanılmakta,   frequently organized on weekdays. Primary school 1st grade students               becerilerini kazanmaları, sunum yaptıkları
                     1.  sınıflara  ziyaretlerde  bulunulmakta,  bazı  özel günlerde  ortak   are invited to age 5 groups in certain periods to offer them a time to    konu hakkında kapsamlı bilgiye sahip olmaları
                                                                                 practice and role play essential social skills. Reading the books and
                     programlar  düzenlenmektedir.    İkinci  dönem 5  yaş  sınıflarında   sharing  their experiences  is  a  key  factor  for  the  smooth  and  happy
                     mola saati uygulamalarına geçilmektedir. İlkokul 1. sınıf öğrencileri   transition of  our students’  to primary school . In the second semester,   ve özgüvenlerinin desteklenmesi hedeflenir.
                     belli periyotlarda 5 yaş gruplarına davet edilmektedir. Getirdikleri   regularly scheduled recess  are put into practice for 5-year-old pupils.
                     kitapları okumaları, deneyimlerini paylaşmaları öğrencilerimizin   Through play at recess, children learn valuable communication skills,
                     ilkokula geçiş sürecini olumlu yönde desteklemektedir.      including negotiation, cooperation, sharing and problem solving as
                                                                                 well as coping skills, such as perseverance and self-control.






                                                                             60                                                                                                                                                       61
   55   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65